Сьогодні: 15 липня 2019 року - понеділок

wordpress themes.

ПОРЯДОК ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ В ГРОШОВІЙ ФОРМІ

в [1600x1200]

З метою організації виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року №1176 «Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі» в приміщенні Житомирської райдержадміністрації 05 лютого управлінням праці та соціального захисту населення проведено нараду-семінар.

Нарада-семінар проведена за участю заступника начальника Житомирського обласного управління АТ «Ощадбанк», представників ПАТ «Житомиргаз Збут», ТОВ «ЖОЕК», представників підприємств надавачів послуг, уповноважених представників територіальних громад, селищної, сільських рад. На нараді обговорено механізм надання субсидій у грошовій формі та порядок взаємодії учасників на всіх етапах.

З урахуванням змін до «Положення про призначення житлових субсидій», які внесені постановою Кабінету Міністрів України № 1176 від 2018 року, субсидія на оплату житлово-комунальних послуг з 01.01.2019 року призначається у грошовій формі тільки для тих громадян, які звернулись за її призначенням вперше.

Всім домогосподарствам, яким субсидія була призначена на опалювальний сезон 2018 – 2019 року, у тому числі, коли розмір субсидії склав 0,00 грн., продовжується термін дії субсидії по квітень 2019 року. Повторне звернення до кінця призначення субсидії не приймаються. Для таких домогосподарств необхідно нове звернення  тільки після 01.05.2019 року.

Банківське обслуговування реалізації механізму надання субсидій у грошовій формі буде проводитись уповноваженим банком «Державний ощадний банк України» (АТ «Ощадбанк»).

Порядок приймання заяв та документів для призначення житлових субсидій, визначення права на призначення, обрахунку доходів, визначення розміру субсидії залишається незмінним. Змінюється алгоритм виплати житлових субсидій.

З січня  місяця 2019 року звернення за  призначенням субсидії приймаються на бланках заяви та декларації нового зразка. Заява доповнена новими послугами комунальних організацій, а саме: оплата послуги з постачання та окремо оплата з абонентського обслуговування за цю послугу. Такі рахунки повинні відкрити комунальні організації, які її надають.

Для реєстрації нового звернення за призначенням субсидії у заяві необхідно чітко заповнити всі розділи заяви та декларації. Відтепер подана заява буде відхилена якщо: відсутні чітко заповнені персональні дані зареєстрованих осіб та членів їх сімей, немає згоди на обробку персональних даних або відсутній номер мобільного телефону.

Порядок взаєморозрахунків при призначенні субсидії у грошовій формі

Звернення за призначенням житлової субсидій приймають управління соціального захисту населення. За умови коректного подання всіх даних зареєстрованих осіб, визначається право на призначення житлової субсидії за порядком, який діяв по 31.12.2018 року.

Після призначення житлової субсидії інформація про заявника, адресні дані, номер мобільного телефону, суми призначеної субсидії на всі комунальні послуги направляються в електронному вигляді до Міністерства соціальної політики України по каналам захищеного зв’язку.

Міністерство соціальної політики України перевіряє інформацію і направляє по каналам захищеного зв’язку інформацію про суми призначеної субсидії до відділень АТ «Ощадбанк» за місцем надання послуг. АТ «Ощадбанк» формує облікові записи одержувачів житлових субсидій для можливості подальшого зарахування коштів, про що повідомляє Міністерство соціальної політики України.

На підставі отриманої інформації від АТ «Ощадбанк» про відповідність нарахованих сум субсидії з поданими реєстрами, Міністерство соціальної політики України щомісячно формує відповідні реєстри для проведення виплат та проводить фінансування на рахунки для виплати житлових субсидій.

Щомісяця до 13 числа місяця наступного за звітним надавачі комунальних послуг для Ощадбанку надаватимуть інформацію щодо нарахованих сум за спожиті послуги у попередньому місяці. Банк згідно з наданою інформацією щомісяця до 18 числа повинен перераховувати кошти надавачам послуг в розрізі кожного отримувача субсидії.

Після здійснення перерахування коштів на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг, АТ «Ощадбанк» протягом доби інформує одержувача житлової субсидії шляхом надсилання йому СМС-повідомлення про стан розрахунків за послуги. У СМС-повідомленні обов’язково зазначаються дані про наявний залишок платежу за кожним видом послуг та перелік послуг, за якими від управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг не отримані реєстри нарахованих сум платежів.

Особливо звертаємо увагу про зазначення номеру мобільного телефону заявника. Уповноважений банк буде проводити грошові виплати та тримати зв’язок з одержувачами субсидій тільки через мобільний телефон. У разі зміни оператора мобільного зв’язку або номера мобільного телефону, заявник зобов’язаний звернутись з новою заявою та декларацією до управління соціального захисту населення.

Наявність та правильність в заяві відомостей про номер мобільного телефону є невід’ємною складовою механізму надання субсидії у грошовій формі, оскільки функції виплати житлової субсидії здійснюватиме АТ «Ощадбанк» і інформуватиме одержувачів житлових субсидій про розрахунки за житлово-комунальні послуги за допомогою СМС- повідомлень.

Субсидію у грошовій формі громадяни на руки отримувати не будуть. На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде автоматично відкритий персональний обліковий запис в АТ «Ощадбанк», на якому будуть відображатися житлова субсидії у грошовій формі.

Громадяни, яким субсидія надається у грошовій формі, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість використаних послуг з урахуванням призначеної субсидії.

Наприклад, домогосподарству призначено субсидії у сумі 2000.00 грн., житлово-комунальних послуг використано на суму 2500.00 грн.

АТ «Ощадбанк» перераховує 2000.00 грн. на рахунки організацій, які надають житлово-комунальні послуги, а 500.00 грн. одержувач субсидії зобов’язаний доплатити за спожиті послуги.

Якщо ж житлово-комунальних послуг використано на суму 1500.00 грн., то цю суму АТ «Ощадбанк» перераховує на рахунки організацій-надавачів послуг, а 500.00 грн. залишається на обліковому записі одержувача субсидії.

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунках для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворились станом на 1 червня, виплачуються банківською установою одержувачам житлових су6сидій шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки відкриті в АТ «Ощадбанк» (банк відкриває такі рахунки самостійно), про що банк інформує одержувачів субсидії шляхом надсилання СМС-повідомлень.

Нагадуємо, що прийом заяв та документів здійснюється відповідно до Наказу Мінсоцполітики від 19.09.2006 р. №345 «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги».

Приймання заяв та документів здійснюється спеціалістом з прийому безпосередньо від ЗАЯВНИКА, ЙОГО ОПІКУНА, або ІНШОЇ ОСОБИ ЗА ДОРУЧЕННЯМ, завіреним у встановленому порядку.

За наявності письмової заяви особи, яка претендує на призначення соціальних допомог або житлових субсидій, але за станом здоров’я або з інших поважних причин (догляд за особою з інвалідністю I групи, дитиною з інвалідністю) не може особисто зібрати документи, збір документів покладається на Управління.

У сільській місцевості заяви з необхідними документами для призначення соціальних допомог та житлових субсидій приймаються уповноваженими представниками територіальних громад, селищної, сільських рад.

Під час приймання заяв та документів для призначення соціальних допомог та житлових субсидій спеціаліст з прийому звіряє відомості, наведені в заяві, з оригіналами документів.

Для цього заявники пред’являють:

  • паспорти зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та членів їх сімей,
  • свідоцтва про народження неповнолітніх дітей,
  • реєстраційні номери облікової картки платників податків;
  • трудову книжку (при необхідності).

Для оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг в грошовій формі, заявникам необхідно мати із собою МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН.

Відтепер одержувачі житлової субсидії звертаються за отриманням інформації:

  • щодо питань пов’язаних з призначенням житлової субсидії, в управління праці та соціального захисту населення;
  • щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) –  до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг;
  • щодо операцій, здійснених за обліковим записом одержувача субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг  –  до АТ «Ощадбанк».

Людмила ВАКУЛЮК,

начальник управління праці

та соціального захисту населення

Житомирської районної

державної адміністрації

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Follow by Email
Facebook
Twitter
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.