Сьогодні: 15 листопада 2018 року - четвер

wordpress themes.

Важливо знати при зверненні за призначенням субсидії

субсид 9 [1600x1200]

Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій для призначення субсидії до управління праці та соціального захисту населення подається заява про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.


Бланки заяв та декларацій знаходяться в управліннях соціального захисту населення ляських та в територіальних громадах, сільських та селищних рад. З 1 жовтня поточного року постановою Кабінету Міністрів України № 841 від 17.04.2018 чітко визначено норму щодо обов’язку громадян зазначати в заяві та декларації повну та достовірну інформації про усіх зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та членів їх сім’ї, незалежно від реєстрації їх місця проживання (чоловіка, дружини, неповнолітніх дітей).
Відповідно до статті 3 Сімейного кодексу України сім’ю складають особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки. Подружжя вважається сім’єю і тоді, коли дружина та чоловік у зв’язку з навчанням, роботою, лікуванням, необхідністю догляду за батьками, дітьми та з інших поважних причин не проживають спільно. При цьому дитина належить до сім’ї своїх батьків і тоді, коли спільно з ними не проживає.
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 13 Положення про порядок призначення житлових субсидій заява та декларація вважаються не поданими у разі:
– не внесення у повному обсязі відомостей про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, а також членів їх сім’ї (дружини/чоловіка, неповнолітніх дітей) незалежно від реєстрації їх місця проживання, а саме: прізвища, ім’я по батькові, інформації про сімейний стан, дати народження, серії/або номеру паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером);
– не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків;
– відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів сім’ї осіб із складу домогосподарства, доходи яких враховуються під час призначення субсидії, даних про доходи та майно.
В разі не зазначення в заяві та декларації вищевказаних даних, відповідно до пункту 13 Положення документи вважаються не поданими, у зв’язку з чим управління соціального захисту населення приймати рішення щодо призначення житлових субсидій не буде.
Інструкція щодо порядку заповнення бланку заяви про призначення житлової субсидії
1. У правому верхньому куті має бути зазначено назву управління праці та соціального захисту населення, до якого подається Заява.
2. У заяві зазначаються відомості про особу, яка подає заяву: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване (для орендарів, внутрішньо переміщених осіб – фактичне) місце проживання із зазначенням адреси житла (поштового індексу, населеного пункту, вулиці, номеру будинку, корпусу та квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер)
3. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:
– на оплату житлово-комунальних послуг;
– на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).
Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
4. У Заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:
у графі “Номер особового рахунку” – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
у графі “Найменування організації, що надає послуги” – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
у графі “Примітки” зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: “є лічильник” або “немає лічильника”.
5. У Заяві необхідно відмітити (підкреслити) чи потребує питання призначення субсидії розгляду комісією, створеною місцевими органами влади/органами місцевого самоврядування.
6. Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.
З питаннями звертатися до уповноважених представників територіальних громад, сільських (селищних) рад або в управління праці та соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації за адресою: м Житомир, вул. Б. Тена, 16 або за телефоном «Гарячої лінії» – 22-76-79.

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Follow by Email
Facebook
Twitter
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.