Сьогодні: 19 березня 2019 року - вівторок

wordpress themes.

Ніна КУПРІЙЧУК: «КОЖНА ДИТИНА, ЯКА БУДЕ ВІДЧУВАТИ ПОВАГУ ДО СЕБЕ, БУДЕ ВЧИТИСЯ ПОВАЖАТИ ІНШИХ»

ку [1600x1200]

На початку нового навчального року кореспондент «ПРИМІСЬКОГО ЖИТТЯ» побував у Житомирській міській гуманітарній гімназії №23 ім. М. Й. Очерета та взяв інтерв’ю у Заслуженого працівника освіти України, Почесного громадянина Житомира, директора гімназії Ніни Володимирівни КУПРІЙЧУК.

– Ніно Володимирівно, гімназія якою ви керуєте, сьогодні є флагманом сучасної освіти України. Які засадничі принципи у Вашій роботі?

– Уся координація зусиль педагогів зосереджена на досліджені науково-методичної проблеми «Технології множеного інтелекту в контексті якісної освіти XXI століття «У навчальному закладі вивчаються англійська, німецька, французька та польська мови. Гімназія входить у навчально-методичний комплекс державного університету ім. І. Франка, є лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України, нагороджена почесною грамотою Кабінету Міністрів України, увійшла в Літопис сучасної освіти і науки України «Флагман сучасної освіти України». За останні п’ять років гімназія двічі була переможцем конкурсу «Навчальний заклад року». Гімназія є постійним учасником Всеукраїнської виставки «Освіта України». На міжнародній педагогічній виставці «Сучасні заклади освіти» педагогічний колектив отримав срібні та золоті медалі за «Використання інноваційних технологій у навчально-виховному  процесі».

Останні чотири роки гімназія посідала 2 місце (в 2018 році 5-те) в області за результатами зовнішнього незалежного оцінювання та лідируючі позиції за результатами міських, регіональних олімпіад.

Невід’ємною складовою гімназії є кафедра іноземної філології. Здійснюючи організаторську, виховну академічну функції, наші педагоги сприяють участі дітей у програмі FLEX (з 1992 року 75 учнів навчалися у США). Кафедра є учасником педагогічного експерименту інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України.

З 1985 року гімназія є активним учасником проекту «Асоційовані школи ЮНЕСКО в Україні».

Сфера взаємодії і спілкування особливо розширилась на рівні Міжнародного партнерства з навчальними закладами Туреччини, Польщі, Швеції, Індії.

Відповідно до листа МОН України №134 від 30. 08. 2017 р. «Про проведення експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темами «Технологія навчання учнів початкової школи», в гімназії відкрито клас «Розумник». За ініціативою вчителя початкових класів Паламарчук Т. М. оформлено кабінет, закуплено комп’ютери, інтерактивну дошку. Цікаві й змістовні уроки проводить наша вчителька з учнями 2-го класу.

Отже, ми працюємо і вважаємо: те, що зустрілися з цікавими людьми – це успіх; те, що продовжуємо зустрічатися – це творчість; те, що працюємо – велике досягнення.

– Скільки першокласників у цьому році поповнили учнівські ряди гімназії?

– Наша гімназія вперше відкрила двері нової української школи для 180 першокласників.

На оновлення освітнього процесу в гімназії використано кошти державного та місцевого бюджетів для придбання дидактичного матеріалу, комп’ютерного обладнання та парт. Також отримали конструктори ЛЕГО. Дані набори вчителі використовують для інтегрованого навчання, занять з математики, проектної діяльності, літературного читання.

Як Ви бачите реалізацію освітньої реформи в Житомирі?

– Сьогодні однією з основних концептуальних засад реформування в межах нової української школи є створення сучасного освітнього середовища, яке сприятиме творчому розвитку й мотивації учнів до навчання.

На початку шляху, мабуть,  особливо важливо усвідомити не тільки, що саме ти робиш, а й навіщо.

Завдання кожного вчителя – організувати роботу так, щоб діти змогли повністю розкрити свої таланти та навчитися жити у сучасному світі. 2018-2019 навчальний рік повинен стати одним із найвідповідальніших роком «НУШ».

Сучасні діти не можуть повноцінно вчитися, коли їм страшно, коли на них кричать. Сьогодні навчальний процес має бути безпечним простором для пошуку творчості. Дітям потрібно давати не тільки знання, а й зберегти любов у дитини до навчання. Найважливіше – це повага до дитини. Кожна дитина, яка буде відчувати повагу до себе, буде вчитися поважати інших. Отже, від вчителів залежить якість стосунків у колективі.

НУШ працюватиме на засадах особистісної орієнтованої моделі освіти. Сьогодні вчителям варто заохочувати дітей, брати участь в організації освітнього простору свого класу. Це допоможе сформувати в школярів почуття відповідальності.

– Старт нової  Української школи (перший клас, який вчиться за новим стандартом) вже відбувся. Наскільки підготовлені до цього вчителі?       

– Курсову перепідготовку вчителі початкової школи мають проходити лише в ліцензійному закладі один раз на 5 років.

За відповідним графіком Департаменту освіти м. Житомира,  всі вчителі перших класів пройшли майстер-клас (3 сесії) та отримали сертифікат (60 год.). Окрім того, всі вчителі перших  класів пройшли курси в режимі он-лайн на платформі EdEra та отримали сертифікати про високий  рівень підготовки за тестовою формою перевірки знань з шести модулів і тому готові до роботи в умовах НУШ.

Я вірю, що пройдуть роки і діти нової Української школи стануть хорошими людьми, здобудуть відповідний фах та будуть сумлінно працювати.

Інтервю записав

Петро ТАРАСЮК

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Follow by Email
Facebook
Twitter
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.