Сьогодні: 11 квітня 2021 року - неділя

wordpress themes.

Поскаржитися або залишити позитивний відгук про візит до лікаря відтепер можна онлайн

У комунальних медичних закладах Житомира запустили сучасну систему оцінки якості роботи лікарів та медзакладів в цілому. Про це під час презентації сервісу Revizion розповіла очільниця управління охорони здоров’я Житомирської міської ради Марія Місюрова.

«Всі люди, які піклуються про стан свого здоров’я, звертаються за кваліфікованою медичною допомогою до лікарів. Але іноді в медичних закладах можна зіштовхнутися з суттєвими проблемами в обслуговуванні. Часто пацієнти не знають, що робити в такій ситуації та до кого можна звернутися зі скаргою. З метою оперативного реагування на такі скарги у  міських медичних установах підключено сервіс Revizion. Використовуючи його, кожен житомирянин може долучитися до покращення якості медичних послуг», – повідомила Місюрова.

Співзасновник Revizion Сергій Шапіренко зазначив, кожна оцінка потрапляє безпосередньо до власника закладу або керівника організації чи установи на його електронну пошту.

Іван Дідик, керівник житомирського Центру первинної медико-санітарної допомоги розповів, що з моменту запровадження сервісу в медичних установах надійшло понад 300 звернень щодо якості обслуговування. Також він додав, що більшість з них позитивні.  

Для того, щоб оцінити обслуговування в закладі загалом, слід відсканувати код з наліпки, яка знаходиться у вестибюлі. А якщо Ви хочете залишити відгук про конкретного лікаря, то просто проскануйте QR- код на дверях його кабінету. Відсканувати такі коди з наліпок можна за допомогою спеціального сканеру, який знаходиться в програмі Viber або Facebook на Вашому смартфоні, або через камеру iPhone (iOS 11).

Всі оцінки з приводу сервісу в медичних установах на сайті Revizion, по замовчуванню, відображаються анонімно, але за власним бажанням пацієнт може відключити дану функцію. 

Контактні дані особи, яка залишила відгук, бачить лише головний лікар і лише для того, щоб мати змогу більш детально розібратися в обставинах описаної ситуації та вирішити проблему, яка виникла. Лікар, щодо діяльності якого був залишений коментар, не може побачити контакти особи, яка його написала. Таким чином, система забезпечує конфіденційність та безпеку для своїх користувачів. А тому, можна не хвилюватися, що лікар почне ставитися до відвідувача упереджено.

За матеріалами сайту Житомирської міської ради

 

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.