Сьогодні: 04 серпня 2021 року - середа

wordpress themes.

Олександр НЕЧИПОРУК: «УКРПОШТА СТАЄ ПРИВАБЛИВІШОЮ ДЛЯ КЛІЄНТА»

Інтервю директора Житомирської дирекції ПАТ «Укрпошта» Олександра Сергійовича НЕЧИПОРУКА.

– Олександре Сергійовичу, розкажіть, чим живе Укрпошта сьогодні?

– В Укрпошті пройшло багато змін. Ми стрімко змінюємося на краще, стаємо повністю конкурентоспроможними, привабливішими для клієнта. Пропонуємо нашим споживачам більше 50-ти видів послуг, з яких найголовнішими є надсилання поштових відправлень, сплата рахунків, переказ коштів, передплата улюблених видань, тощо.

– Ви рекламуєте три продукти у сегменті посилочних відправлень, розкажіть про переваги для користувача цих продуктів?

Так сьогодні ми позиціонуємо три продукти у сегменті посилочних відправлень, кожен з яких має свої переваги для користувача, а саме:

«Стандарт»: можна відправити посилку заздалегідь та зекономити кошти;

«Експрес»: потрібна термінова доставка – відправлення дійде до одержувача за 2 дні;

«Smart Box»: заповнити документацію для пересилання можна самостійно в зручний час через онлайн-кабінет і без переплат відправити вантаж будь-якої маси, що вміститься в коробку. Дуже український продукт, погодьтеся!

Що таке «Укрпошта Smart Box»?

– «Smart Box» – це інновація, де все враховано! Послуга розроблена для всіх клієнтів (як для фізичних так і юридичних), з метою спрощення процесу замовлення, оформлення та доставки відправлень невеликого та середнього розміру. Послуга надає можливість передплатити пакет послуг за доступним тарифом, або здійснити відправку однієї фірмової коробки одразу у відділенні.

Дана послуга буде цікава представникам малого та середнього бізнесу, які займаються електронною комерцією, продають онлайн та часто надсилають товари поштою. Вона дає можливість спростити процес оформлення відправлень, зекономити час та заощадити на кожному відправленні в порівнянні з іншими послугами.

Пропонуємо на вибір 4 варіанти розмірів коробок – від XS (0,5 кг. з ціною за одну шт. – 27 грн.), S (1кг -30 грн.), М (2 кг.-33 грн.) до L (5кг- 40,50 грн.). Чим більше коробок придбаває клієнт за один раз, тим вигіднішими є для нього тарифи на дану послугу. Інформацію про тарифи на послугу з пересилання відправлень «Укрпошта Smart Box» можна дізнатися на сайті ПАТ «Укрпошта» ukrposhta.ua або ж у відділенні поштового зв’язку.

Пакет послуги включає в себе: передплату майбутніх відправлень посилок у кількості 1, 10, 20 або 50 штук; фірмову спеціальну тару у відповідній кількості; доставку по всій Україні без додаткових доплат; код для генерації ШКІ (штриховий кодовий ідентифікатор) в особистому кабінеті; згенеровані ШКІ, які будуть використовуватись при формуванні супровідної адреси через «Особистий Кабінет»; sms/viber інформування про реєстрацію та доставку відправлення у відділенні зв’язку; оціночна вартість до 1000 грн. (включно).

– Чи можна, не виходячи з дому, оформити відправлення і за кордон?

Так, через «особистий кабінет» на офіційному сайті ви можете швидко та зручно оформити міжнародні відправлення для доставки в одну із 234 країн та виділених регіонів світу. До функціоналу сервісу додано створення всіх супровідних документів, митних декларацій для міжнародних відправлень, розрахунку тарифу з урахуванням актуального курсу валют НБУ, отримання штрих-коду, за яким можна відслідкувати шлях відправлення.

Клієнтам, які хотіли б надіслати дрібний пакет (до 2 кг), відправлення з оголошеною вартістю (до 2 кг) та посилку (до 10 кг) до інших країн, потрібно лише зареєструватися в «особистому кабінеті» на сайті Укрпошти та оформити потрібні документи. Кожен, хто зареєструє відправлення онлайн отримає додаткову знижку 5%.

Також в найближчий час функціонал особистого кабінету буде розширений і дасть можливість експортерам виконувати ще більшу кількість корисних задач.

– Чи актуальна сьогодні передплата періодичних друкованих видань для сучасного споживача?

– Так, звичайно. Улюблені видання передплачують і пенсіонери і сучасна молодь.

Запрошуємо всіх бажаючих скористатися нашими послугами та отримувати улюблене видання протягом наступного року.

Приймання передплати здійснюється в операційних залах поштамтів, відділеннях поштового зв’язку, пунктах приймання передплати та безпосередньо листоношами у вас вдома.

В рамках передплатної кампанії у наших відділеннях та по всій країні за участю представників редакцій найпопулярніших загальнодержавних, обласних та районних видань відбуваються «Дні передплатника», в яких, до речі, бере участь і газета «ПРИМІСЬКЕ ЖИТТЯ», яка користується популярністю у Житомирі та населених пунктах Житомирського району. Запрошую читачів передплатити «ПРИМІСЬКЕ ЖИТТЯ» на 2018 рік.

– Як заохочує Укрпошта своїх працівників?

– З листопада місяця ПАТ «Укрпошта» розпочала поетапне глобальне підвищення заробітних плат працівникам підприємства до рівня ринкових. Варто зауважити, що окрім підвищення розміру заробітної плати для наших працівників діє чудова система преміювання.

Сьогодні Житомирська дирекція ПАТ «Укрпошта» запрошує на роботу начальників, заступників начальників, операторів та листонош в відділення поштового зв’язку по всій області, з гідними заробітними платами, готових працювати задля примноження власного доходу за рахунок виконання доведених бізнес-показників.

Ми будуємо сучасну клієнтоорієнтовану компанію, наша мета – стати ближчими та простішими для людей, оскільки задоволеність споживачів – це головна мета формування їхньої лояльності та збільшення конкурентоспроможності підприємства в цілому.

Ірина КАРПЕНКО

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.