Сьогодні: 18 листопада 2018 року - неділя

wordpress themes.

Ігор ПАЛІЙ: «РАЙОННИЙ ЦНАП ЗАБЕЗПЕЧУЄ ШВИДКЕ ТА ЯКІСНЕ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ НАСЕЛЕННЮ»

ПАЛІЙ

Подати звернення, заяву на отримання адміністративної послуги, отримати результат послуги, отримати довідки щодо платежів, чи, наприклад, оформлення паспорту, подачі містобудівних документів, тобто з будь-якої справи, яка стосується влади – можна звернутися в Центри надання адміністративних послуг, які існують при кожній райдержадміністрації. Коли всі послуги, для яких треба звертатися у державні органи, можна отримати в єдиному місці, це набагато спрощує життя мешканців територіальних громад.

Про діяльність цієї важливої структури у Житомирському районі розповідає начальник ЦНАПу Житомирської райдержадміністрації Ігор Анатолійович Палій.

– Центр надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації, був створений розпорядженням голови РДА у 2013 році відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги». Метою створення та функціонування ЦНАП є забезпечення зручності та оперативності отримання адміністративних послуг замовниками.

– Які основні функції ЦНАПу в процесі реалізації зазначеної мети?

– Це консультування фізичних та юридичних осіб щодо адміністративних послуг, видача бланків заяв, надання допомоги в заповненні при зверненні заявника до  ЦНАП щодо отримання  адміністративної послуги. Назву тільки деякі з переліку адмінпослуг та дозвільних процедур, надання яких запроваджується  через ЦНАП: це видача витягу, виписки, довідки з Единого державного реєстру, реєстрація громадського об’єднання, оформлення будівельного паспорту забудови земельної ділянки, оформлення та видача проїзного документа дитини, довідки про реєстрацію місця проживання, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку, в тому числі виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу, видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) та багато іншого. Повний перелік послуг представлений на стендах Центру та на сайті Житомирської райдержадміністрації.

– З часу від початку роботи Центру – про які показники та досягнення можна звітувати?

– На даний час ЦНАП Житомирської РДА є єдиним ЦНАПом в області, який робить все можливе для покращення обслуговування населення. Завдяки спільній наполегливій та злагодженій роботі райдержадміністрації і районної ради та нашого Центру протягом найближчого часу ЦНАП Житомирської РДА стане першим в Житомирській області, який зможе оформляти та видавати документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус.

Нещодавно проведено ремонтні роботи в службових кабінетах ЦНАПу. Проведено аукціон в системі електронних закупівель «Прозоро» щодо встановлення робочої станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний

статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи. Очікувана сума закупівлі планувалась на рівні 300,0 тис. грн. Завдяки використанню системи електронних закупівель «Прозоро», керівництву Житомирського району вдалось заощадити 45150,00 грн. Наразі укладено договір з TOB «Астерлюкс» (переможцем тендеру в системі електронних закупівель «Прозоро»), щодо встановлення робочої станції , про яку я сказав вище. Також, для забезпечення потреб ЦНАП Житомирської РДА планується придбання обладнання та організація захищеного каналу зв’язку ДМС для доступу до підсистеми оформлення документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу.

– Згідно з якими нормативними актами відбувається надання послуг, адже ви працюєте з інформацією з обмеженим доступом?

– Відповідно до Закону України «Про національну систему конфіденційного зв’язку», наказу ДМС від 30.01.2015 № 14 «Про захищену телекомунікаційну мережу» з метою обміну інформацією з обмеженим доступом, здійснюються заходи щодо проведення закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних з наданням в користування захищених цифрових каналів зв’язку для захищеної телекомунікаційної мережі Державної міграційної служби. Спеціальні канали будуть використовуватися для передачі службової інформації та інформації про особу, які відповідно до Законів України «Про захист персональних даних» та «Про інформацію» за режимом доступу є конфіденційною інформацією. Державне підприємство «Українські спеціальні системи» уповноважене здійснювати закупівлю товарів, робіт і

послуг, пов’язаних із створенням та розвитком національної системи конфіденційного зв’язку, за державні кошти.

– Скільки громадян звернулося за подачею документів та отримали результат за минулий період поточного року, які послуги є найбільш затребуваними?

– З початку  року населенню Житомирського району було надано 3093 адміністративних послуги, що в середньому складає 27 адміністративних послуг щодня.

Найбільшим попитом користувались – вклейка фото, видача довідки з адресного бюро, надання довідки про наявність земель та їх розподіл, надання нормативної грошової оцінки землі.

Також був попит на послуги з надання або подовження строку дії ветеринарних сертифікатів та надання сертифікатів відповідності матеріально-технічної бази вимогам пожежної охорони.

Якщо розглянути у процентному відношенні, то цифри виглядатимуть так:

послуги з паспортами 37%, послуги з надання довідок з адресного бюро 12,5%, послуги держгеокадастру 25%, послуги ветеринарної медицини 5%, послуги пожежних 7%, інші – 13,5%.

– Чи планується розширити перелік послуг, що надаються ЦНАПом Житомирського району?

– Збільшення кількості послуг неодмінно відбудеться у зв’язку з доданням послуг видачі паспорта громадянина України у формі ІД-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Проте перелік не є остаточним і постійно зазнає змін відповідно до змін у законодавстві.

Ще, Ігоре Анатолійовичу, зазначте, будь ласка, які служби беруть участь у роботі ЦНАПу?

– У роботі Центру надання адміністративних послуг Житомирської райдержадміністрації беруть участь суб’єкти надання адміністративних послуг, уповноважені Законом на надання адміністративних послуг. Зокрема це відділ у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації, відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації, відділ культури та туризму райдержадміністрації. Також це представники        місцевих    дозвільних органів: управління Держпродспоживслужби у Житомирському районі; Житомирське міськрайонне управління Головного управління Держсанепідслужби        у Житомирській         області; інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю у Житомирській    області; Житомирський РВ управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області.

З даними суб’єктами надання адміністративних послуг розроблено та погоджено регламенти (інформаційні картки), технологічні картки та надаються адміністративні послуги через Центр за принципом єдиного вікна.

– Скільки часу людина повинна чекати на відповідь після звернення у Центр? Якими є відгуки про роботу ЦНАПу Житомирського району? Чи здійснюється попередній запис на прийом телефоном?

– Терміни є різними, залежно від виду послуги. Є послуги, які надаються навіть протягом одного дня, є послуги – які протягом 10 днів, протягом місяця. Все залежить від того, яка це послуга. Звичайно, є такі послуги, які залежать від колегіального рішення, наприклад, від рішення сесії районної ради. Можна завчасно уточнити час візиту до Центру телефоном. Загалом відгуки про роботу спеціалістів Центру позитивні, люди дякують за швидкість та відсутність великих черг.

– Які послуги є безкоштовними, а за які передбачена оплата?

– Загалом, більшість послуг є безкоштовними – це послуги райдержадміністрації. Платними є послуги державних органів: міграційної служби, український паспорт, послуги реєстраційної служби, витяги із Державного земельного кадастру. Є відповідні реквізити, вартість послуг є різною. Інформація є в інформаційній картці.

Крім того, в зв’язку з тим, що Статтею 15 Закону України «Про адміністративні послуги» встановлено, що у приміщеннях, де розміщуються центри надання адміністративних послуг, інших приміщеннях, де надаються адміністративні послуги, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо), тобто послуги, безпосередньо пов’язані з наданням адміністративних послуг, наразі ведуться перемовини з суб’єктами надання вищевказаних послуг щодо можливості надання їх в приміщенні Центру надання адміністративних послуг для подальшого покращення якості обслуговування населення.

Призначення  Центру полягає в тому, щоб людина не ходила у різні структури і установи. Вона приходить до адміністратора, і адміністратор повинен допомогти в будь-якому питанні, що стосується отримання тієї чи іншої послуги. Перелік документів, питання платності чи безоплатності, реквізитів – якщо виникають проблемні питання з оформленням тієї чи іншої послуги, адміністратор також повинен надати відповідну інформацію, допомогти усунути неточності і, безперечно, проконтролювати вчасність надання цієї послуги. Центр  має забезпечити швидке та якісне надання адміністративних послуг  населенню.

Еліна ВАЦЕК

 

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Follow by Email
Facebook
Twitter
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.