Сьогодні: 22 січня 2021 року - п"ятниця

wordpress themes.

Наталія СЛАДКОВСЬКА: «ДЛЯ «УКРПОШТИ» ВАЖЛИВИЙ КОЖЕН КЛІЄНТ»

Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» нині одне зі стабільних державних структур в області, яке надає високоякісні послуги й крокує в ногу з часом. До Всесвітнього дня пошти, яке відзначається 9 жовтня»? начальник поштамту Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Наталія Миколаївна Сладковська розповіла про перспективи розвитку, новації в діяльності «Укрпошти» та її переваги перед конкурентами.

 

–   Шановна Наталіє Миколаївно! З якими показниками зустрічають своє професійне свято наші поштовики?

Вважаю, із достатньо суттєвими. Адже за дев’ять місяців поточного року поштарям Житомирського району вдалося збалансувати свою діяльність та забезпечити запланований прибуток. Зрозуміло, що останній показник є надзвичайно важливим у нашій діяльності, оскільки ми є державним підприємством, працюємо на засадах самоокупності, тобто, не отримуючи від держави жодної копійки дотацій.

– Очевидно, «Укрпошта» зважила на основні фактори успішного бізнесу: розширення спектру послуг та якісне їх надання?

– Укрпошта сьогодні – це успішне, гнучке та рентабельне державне підприємство, яке пропонує споживачам  широкий спектр  різноманітних послуг.

Сучасна пошта активно працює в секторі логістики, поштово-банківських послуг, каталожної торгівлі та прямої поштової розсилки, активно розвиває інформаційні технології та електронну комерцію, а також надає послуги державної реєстрації.

Реагуючи на потреби своїх клієнтів, Укрпошта у 2015 році запровадила нову послугу швидкісної доставки відправлень «Прискорена пошта» в межах обласних центрів та між ними, а з вересня 2016 року розширила межі надання даної послуги до райцентрів та сільських населених пунктів.

Послуга «Прискорена пошта» враховує в собі важливі для користувача фактори – швидкість доставки, співвідношення ціни та якості.

Крім того запроваджено додатковий сервіс для клієнтів, які пересилають поштові відправлення. Наразі клієнт може застрахувати майно, що пересилається у поштовому відправленні, й бути впевненим, що отримає додатковий захист на суму заявленої вартості майна від страхової компанії «Універсальна».

З 01 лютого 2016 року Укрпошта запустила нову послугу з доставки відправлень масою понад 30 кг. Вантажі від 30 до 400 кг на палетах доставляються автомобілями Укрпошти між всіма обласними центрами України у найкоротші строки. Для зручності наших споживачів діє особистий кабінет, який дозволяє швидко оформити супровідну документацію до поштових відправлень.

Послуга з обміну дрібними пакетами з позначкою «Exprès» («ePacket») з Китайської Народної Республіки в Україну є одним з перспективних напрямів діяльності Укрпошти. Стандартний термін доставки таких відправлень складає від 7 до 10 днів.

Замовляючи товар у продавця, клієнт має обов’язково зазначити, що бажає отримати своє замовлення саме за допомогою «ePacket». Для зручності клієнтів Укрпошта пропонує онлайн-сервіс для відстеження шляху проходження відправлення Україною.

А для клієнтів, які досі шукають, де зручніше купити кавоварку, мобільний телефон, мікрохвильову піч чи холодильник, є можливість звернутися до найближчого поштового відділення та здійснити покупку без переплат. Укрпошта спільно з мережею магазинів «Ельдорадо» пропонує українцям купувати товари побутової техніки й електроніки із доставкою до поштового відділення. За рік, з моменту впровадження послуги, Укрпошта вже доставила 24,5 тис. товарів, з них більше 2 тис. –  для жителів Житомирщини.

– Діяльність національного оператора поштового зв’язку є багатогранною, що  нового пропонуєте споживачам?

Так, для Укрпошти цей рік видався плідним на нові проекти та впровадження. Розпочато роботу з новими партнерами, які розробили винятково для співпраці з національним оператором поштового зв’язку нові програми й цікаві продукти.

Серед останніх нововведень послуга «Страхування на здачу», яку можна придбати в усіх міських відділеннях області «на здачу» від 10 грн. До уваги клієнтів запропоновано страхові продукти «Медична допомога», «Решта для здоров’я» та «Захист дитини».

Оформлення цих страхових договорів у ВПЗ не забере у клієнта багато часу, адже ніяких документів не потрібно, лише усна інформація — і за хвилину чек-поліс на руках у клієнта.

Всі страхові продукти передбачають накопичення страхової суми шляхом придбання страховки «на здачу» кілька разів.

Крім того, «Укрпошта» у рамках Всеукраїнської програми «Діти проти раку» у квітні 2016 року розпочала приймання платежів із благодійними внесками від населення в міських, центральних, а з липня і в сільських відділеннях поштового зв’язку. Нині платежі на рахунки благодійного фонду «Центр соціальних проектів майбутнього» приймають навіть у найвіддаленіших населених пунктах області.

Програма «Діти проти раку» – це термінова медикаментозна допомога маленьким пацієнтам, які лікуються у державних медичних закладах. «Укрпошта» надає можливість кожному підтримати родини, де є онкохворі діти, переказавши кошти на потреби цієї програми в 546 відділеннях поштового зв’язку області або через листонош.

Для успішної діяльності слід дбати не лише про кількість послуг, а й про їх якість.  

– Серед показників успішності Укрпошти як сервісного підприємства є насамперед задоволений клієнт. Якість підтримки клієнтів у процесі отримання будь-якої необхідної інформації про Укрпошту та її діяльність є важливим чинником якісного обслуговування. Для цього в Укрпошті діє контакт-центр, до якого може звернутись будь-який клієнт з усіх питань, що його цікавлять.

Для підвищення якості послуг потрібна велика системна робота, над якою працює величезний поштовий колектив. Винятковий сервіс для кожного клієнта – ось девіз наших працівників. Колектив поштовиків Житомирського району стабільний і для покращення якості обслуговування постійно працює над підвищенням свого професійного рівня. Наш клієнт одержить ввічливе і приязне ставлення операторів та відчує свою значущість для пошти.

– Які плани ви ставите на майбутнє?

– Ми повинні концентруватися на нових послугах, нових продуктах і це те, що дасть нам можливість бути найкращими для наших клієнтів.

Ми прагнемо бути компанією, яка орієнтується на потреби споживача, привернути увагу нових клієнтів і покращити обслуговування існуючих. «Укрпошта» й надалі буде вдосконалюватися. Для нас важливий кожен клієнт, і його побажання та вимоги будуть враховані при подальших наших кроках у розвитку поштового зв’язку.

 

Інтервю записала

Ірина КАРПЕНКО

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.