На виконання Програми стабілізації і розвитку агропромислового комплексу Житомирського району на 2016-2020 роки відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 22.08.2016 р. № 371 утворені конкурсні комісії з використання коштів районного бюджету щодо надання фінансової підтримки СПД АПК Житомирського району, зокрема:
– з використання коштів районного бюджету щодо надання фінансової підтримки СПД АПК Житомирського району для погашення витрат, пов’язаних із сплатою відсотків за кредитами і сплати лізингових платежів у 2016 р. за придбання і використання ними тракторів, комбайнів, ґрунтообробної і посівної техніки; (секретар комісії В. Л. Ясинська);
– з використання коштів районного бюджету щодо надання фінансової підтримки для часткового відшкодування суб’єктам аграрної діяльності вартості придбаного ними поголів’я ВРХ (нетелів і корів) молочного і молочно-м’ясного напрямів продуктивності у 2016 р.; (секретар комісії Й. Т. Сичевський);
– з надання юридичним суб’єктам агропромислового комплексу Житомирського району фінансової підтримки –доплати 40% до ціни за кожну власно вироблену та реалізовану тонну озимого жита, озимого тритікале та вівсу у 2016 р.; (секретар комісії М. М. Мазко).
Секретарями конкурсних комісій відповідно вимог Порядків використання коштів районного бюджету забезпечується прийом документів від юридичних СПД АПК району для визначення учасників конкурсу з отримання фінансових підтримок.
З необхідним переліком таких документів можна ознайомитися за електронною адресою: ztrada.gov.ua. Документи VII скликання – Рішення сесії, або особисто в каб. №№ 402; 403; 418 управління агропромислового розвитку Житомирської райдержадміністрації.
Заяви про прийом документів подаються на ім’я голови конкурсної комісії В. М. Оржехівського – начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації за адресою м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1, кім. 418.
Телефон для довідок: 424684; 424683; 0982217222; 0934265150; 0637349044; 0960544296 .
Начальник управління
агропромислового розвитку В. М. Оржехівський