Сьогодні: 23 червня 2021 року - середа

wordpress themes.

БАГАТОКВАРТИРНІ БУДИНКИ У ВИСОКІЙ ПЕЧІ БУДЕ ОБСЛУГОВУВАТИ НОВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

Після публікації «Чи відбудеться «комунальна революція» у Високій Печі?», до редакції «Приміського життя» звернувся голова Високопічської сільської ради Анатолій Анатолійович Маслов.

Він не погоджується з певними висловлюваннями колишнього керівника ДКП «ВЖРЕП» Лілії Куприненко. А. Маслов вважає, що у комунальній сфері Високої Печі відбуваються позитивні зміни.
– Після минулорічних виборів до місцевих рад, коли мене було обрано сільським головою, зрозуміло, я мав визначитися, з ким маю працювати, хто має керувати ДКП «ВЖРЕП», щоб підприємство працювало стабільно, принаймні, щоб воно не було збитковим, – розповідає А. Маслов. – В Лілії Куприненко я такого керівника не побачив. Чому? Тому що за вісім років її роботи на посаді директора ДКП житловий фонд Високої Печі був вкрай занедбаний.
За 10 місяців 2015 року на поточний ремонт житла було виділено лише 5400 гривень. Хоча на оренду службового автомобіля та собі на відрядження Л. Куприненко грошей не жаліла. Законом це не заборонено.
Але, маючи збиткове підприємство, будь-який керівник, який прагнув би бачити своє підприємство процвітаючим, не виписував би собі відрядження. Працівники сільської ради їздять до Житомира чи не через день. Ми собі не дозволяємо залізти до сільського бюджету і отримувати звідти кошти на свої поїздки.
Для чого орендувався службовий автомобіль для комунального підприємства у Високій Печі, мені також незрозуміло.
– Ви говорите, що робота Л. Куприненко була неефективною?
– Л. Куприненко до жовтня минулого року, коли відбулася сесія сільської ради, отримувала до зарплати 25% преміальних, 25% за інтенсивність. Яка була інтенсивність на збитковому підприємстві? Котельня підприємства, яка б мала приносити прибуток, була здана в оренду. Чому? Для того, щоб вона працювала на твердому паливі, потрібна ліцензія, потрібно було шукати дрова, вигравати тендери на закупівлю цих дров. Тобто керівник не повинен сидіти в кріслі, пити каву, а побігати, знайти кочегарів, навчити їх… Однак голова керівникові не боліла від того, що підприємство занепадає, вона отримувавла стабільну заробітну плату з різними надбавками, і це її не обходило. Сьогодні котельню з оренди повернули підприємству. Зробивши певні розрахунки, ми зрозуміли, що будемо отримувати більше, аніж нам платив орендар.
– Які борги має ДКП «ВЖРЕП»?
– Куприненко стверджує, що після її звільнення борг підприємства становив 600 тисяч гривень. Це неправда. Я можу надати офіційний документ за підписом головного бухгалтера підприємства, згідно з яким на 1 березня 2016 року (Куприненко звільнена 24 лютого) борг складав 1169 тисяч гривень. Те, що заборгованість населення за надані послуги була понад 300 тисяч гривень – це факт, але вона аж ніяк не покривала заборгованість підприємства: податкову, ПДФО тощо.
Рахунки сільської ради через борги комунального підприємства були заблоковані. Після суду нам дали відстрочку, і до червня ми маємо зробити певні платежі. Питання до Куприненко: шановна пані, вам відомо, чому у сільської ради були заблоковані рахунки? Таких запитань я можу поставити дуже багато, однак у мене є великий сумнів стосовно того, чи зможе Лілія Куприненко на них відповісти, не спотворюючи факти.
Чому і у військовому містечку протікали дахи будинків, мов решето? Коли до колишнього керівника з цим питанням зверталися люди, вона їм відповідала: «купіть парасольку», або: «не потрібно було купувати квартиру на п’ятому поверсі», або: «у мене не тече».
– Сама Л. Куприненко вважає, що причиною її звільнення стало упереджене ставлення до неї з вашого боку як голови сільської ради?
– Те, що Куприненко вважає, що я поставився до неї упереджено, знову ж таки неправда. Яким могло бути у мене ставлення до керівника, коли я, після обрання сільським головою, побачив у Високій Печі гори сміття, яке не вивозилося, хоча люди платили за ці послуги. За 10 місяців минулого року за вивіз сміття було зібрано 40 тисяч гривень, а вивезли сміття на 10 тисяч. У мене на предмет цього є документ, підписаний самою Куприненко. Питання: куди поділися 30 тисяч гривень?
Коли згорів насос на каналізаційній станції, до мене тоді прийшла Куприненко і сказала, що для ремонту потрібно 3700 гривень. Перед Новим роком ми ці кошти знайшли і перерахували підприємству.
Однак коли насос згорів уже при нинішньому виконуючому обов’язки керівника Григорію Букрєєву, він навіть не звертався до сільської ради. Підприємство знайшло гроші, насос відремонтували. При нинішньому керівникові відбуваються проплати і до пенсійного фонду, і ПДФО, і військовий збір. Усі проплати до державної казни здійснюються.
Будучи збитковим, підприємство займало дві квартири для своїх виробничих потреб. Однокімнатна квартира у зимовий період обходилася у 600 гривень щомісяця. Хоча у трикімнатній квартирі цілком міг розміститися офіс підприємства. Якщо ми хочемо шикарно себе почувати на збитковому підприємстві, пити каву-чай-капучіно, тоді, вибачте, я проти цього.
Сьогодні Г. Букрєєв робить ремонт власними силами за кошти ЖЕКу і в котельні будуть обладнані приміщення для працівників підприємства, а квартири будуть використовуватися як службові для тих, хто працює на благо села. Це, я вважаю, по-господарськи.
До мене головою сільської ради працювала Світлана Петрівна Сугоняко, чому вона не продовжила договір з Куприненко, питання не до мене. Я приступив до обов’язків сільського голови 17 листопада 2015 року. 24 грудня на виконкомі сільської ради ми проаналізували ситуацію на ДКП і поставили Куприненко до відома, що в подальшому ми відмовляємося працювати з нею, тому що вона не відповідає критеріям керівника підприємства. По-перше, вона не має ані вищої, ані профільної освіти. Вона масажист. Я розумію, що її сваха, яка була на той час головою сільської ради, сприяла влаштуванню Л. Куприненко на цю посаду, проте це в минулому.
Як господарювала пані Куприненко, додам: один автомобіль був проданий за безцінь, другий розібраний, навантажувач довели до неробочого стану, була продана нова пилорама… Сьогодні ми наймаємо два автомобілі та екскаватор для вивозу сміття.
Підходи до будинків розвалені, цокольні фундаменти руйнувалися. У першому під’їзді другого будинку води не було півроку, поки не прийшов Г. Букрєєв і за два тижні відновив водопостачання.
Г. Букрєєв вже відновив автомобіль. Ремонтується навантажувач, який буде у зимовий час також розчищати вулиці села від снігу.
Коли Куприненко просила кошти на ремонт автомобіля ГАЗ-52, у листі було вказано вартість 10 тисяч гривень. На сесії сільської ради депутати спитали, чому 10, а не 20 тисяч? Адже у такому разі має бути висновок спеціаліста, розрахунки. Сьогодні цей же автомобіль ремонтується за 6 тисяч гривень.
Зараз Куприненко подала на мене в суд за нібито незаконне звільнення. Але чомусь вона не вказала, що коли розраховувалася з роботи, отримала п’ять заробітних плат (16 тисяч гривень), які були прописані в контракті, а також їй було виплачено кошти за три дні вимушеного прогулу, хоча трудова книжка у неї вже була на руках.
– Колишній керівник ДКП «ВЖРЕП» стверджує, що борг підприємства виник через те, що ви не погодили надане нею коригування на комунальні послуги?
– Коригування як такого Куприненко не подавала. Вона написала на виконком сільської ради лише лист з проханням переглянути тарифи на комунальні послуги у зв’язку з підвищенням вартості електроенергії, при цьому жодних розрахунків не було надано.
– Чому було ліквідовано ДКП «ВЖРЕП»?
– У зв’язку з тим, що з 1 липня відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» «ЖЕКи» мають бути ліквідовані, на сесії сільської ради депутати прийняли рішення про ліквідацію ДКП «ВЖРЕП». На базі цього підприємства буде створено комунальне підприємство з утримання та обслуговування житлових будинків, відповідне рішення прийняли на сесії місцевої ради. На баланс сільської ради має бути передано усе майно ДКП, яке у подальшому буде використовуватися для господарської діяльності новим підприємством.
– Що буде з боргами ліквідованого підприємства?
– Можливо, нам держава спише ці борги як ліквідованого підприємства, якщо не спише, борг реструктуруємо і будемо проплачувати.
– Чому б мешканцям багатоквартирних будинків у Високій Печі не створити ОСББ?
– Мені як керівникові села було б набагато легше і простіше, щоб у багатоквартирних будинках створили ОСББ, коли люди самі управляють своїми будинками, самі розподіляють кошти на їхнє утримання. Однак тут є велике «але». Я не хочу залишити людей напризволяще перед тими проблемами, які можуть звалитися на їхні плечі. Поясню свою позицію таким чином. Коли ми перейдемо у селі на ОСББ, мешканці квартир опиняться віч-на-віч зі своїми комунальним проблемами. У нас люди категорично проти ОСББ. У Високій Печі 10 п’ятиповерхових будинків і два котеджі. Для одного будинку у разі створення ОСББ треба керівник, бухгалтер, потрібно наймати спеціалістів для ремонтних робіт. Якщо, скажімо, треба викликати електрика, звідки ми його візьмемо? Чотири будинки вкрай потребують капітального ремонту покрівель. Фінансово наші люди неплатоспроможні, багато пенсіонерів, які ледве виживають на свою пенсію. За рахунок чого вони зможуть ремонтувати ці дахи? У нас працевлаштування – велика проблема, у нас немає роботи. Відсотків тридцять, хто проживає в цих будинках, не працюють. А тому ми вирішили, що комунальне підприємство візьме на себе обслуговування цих будинків. Якщо мешканці захочуть самі прибирати, будь ласка, тоді квартплата буде нижчою.
ОСББ ми можемо створити будь-коли, однак вийти з нього ми не зможемо. Якщо людей не влаштує, як працюватиме наше комунальне підприємство, вони вирішуватимуть самі, хто буде обслуговувати їхнє житло.

Записала Ірина КАРПЕНКО

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.