21 квітня голова Житомирської облдержадміністр
На зустрічі були також присутні заступник голови Житомирської РДА Сергій Микитюк та голова Житомирської районної ради Сергій Крутій.
Сергій Машковський зазначив, що жителі громади вже мають змогу бачити позитивні результати децентралізації. «До цього часу про розвиток тут і мови не йшло. Зараз за рахунок економії коштів на утриманні працівників сільських рад, додаткових надходжень громада за три місяці 2016 року отримала майже 2 млн грн від перевиконання бюджету. Окрім цього, сьогодні держава стимулює до об’єднання та надає новій територіальній громаді додатковий фінансовий ресурс для розвитку інфраструктури – доріг, освітлення, водопостачання, водовідведення тощо. 6776, 6 тис. грн отримає Тетерівська громада в цьому році», – підкреслив він.
Також голова ОДА оглянув будівництво нового дошкільного навчального закладу в с. Дениші. Зараз діти дошкільного віку навчаються в садочку, який побудовано ще у 1923 році. За словами голови Тетерівської ОТГ Валентини Ільницької, у новому сучасному закладі розміщуватиметьс
За кошти державної субвенції також планується провести реконструкцію, термосонацію та добудувати частину примішення ДНЗ в с. Тетерівка та добудувати Центр надання адміністративних послуг в с. Корчак.
ЦНАП об’єднаної територіальної громади розпочав свою роботу у березні 2016 року і вже розглянуто більше 200 звернень. У Центрі можна отримати популярні адміністративні послуги: реєстрацію місця проживання, реєс
Також в Тетерівській ОТГ проводиться комплексний ремонт фельдшерсько-аку
Сергій Машковський резюмував, що процес об’єднання уже дав свої результати: «Вже сьогодні ми бачимо конкретні позитивні зміни у громаді. Об’єднана громада отримала у свій бюджет 60 % податку на доходи фізичних осіб, акцизний податок, кошти за оренду землі та безліч інших доходів. Їх громада спрямовує на створення якісної освіти, у сферу охорони здоров’я, культуру, спорт та загалом робить життя комфортним для своїх громадян. Ось це і є децентралізація»
За інформацією прес-служби Житомирської ОДА