Сьогодні: 01 червня 2020 року - понеділок

wordpress themes.

100 ДНІВ НА ПОСАДІ ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

Добре розумію, які проблеми ми маємо, усіма силами намагаюся їх вирішувати, однак це робота не одних ста днів. Тому важливим для себе вважаю співпрацю з депутатами районної ради, керівниками установ і організацій, жителів району.

Адже лише спільною, злагодженою роботою ми зможемо досягти успіху.
За цей час відбулося 3 сесії, на яких ухвалено 57 рішень, прийнято 7 районних програм, серед них – Програма фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Житомирському районі на 2016-2020 роки, оскільки стан доріг у Житомирському районі, особливо доріг державного значення, на які районна та сільські ради не мали права витрачати власні кошти, потребують негайних ремонтів. Внесено зміни до двох програм, ухвалених радами минулого скликання.
Відбулося 9 засідань постійних комісій, за результатами роботи яких винесено 43 висновки та рекомендації. Сформовано президію районної ради з дорадчою функцією, до складу якої увійшли представники від усіх постійних депутатських комісій та фракцій. У районній раді сформовано вісім депутатських фракцій (від усіх політичних сил, представлених у районній раді 7-го скликання): Всеукраїнського об’єднання «Свобода», Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина», партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність», Всеукраїнської Чорнобильської Народної партії «За добробут та соціальний захист народу», Радикальної Партії Олега Ляшка, Аграрної партії України, «Опозиційного блоку», політичної партії «Українське об’єднання патріотів – УКРОП».
Створено три робочі групи: з питань використання майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл та селищ району (тобто районної комунальної власності); з питань правового використання земель та для вивчення стану функціонування спортивних установ і організацій району та їхнього фінансування. Зважаючи на проблемні питання, що виникають на територіях територіальних громад району, а також ситуацію, що склалася в країні загалом, районною радою ухвалено 10 звернень до Житомирської обласної ради, Житомирської облдержадміністрації, Президента України, Прем’єр-міністра України, Верховної Ради України, Міністерства аграрної політики України, Пенсійного фонду України:
з питань затвердження переліку Поліських територій та віднесення до них окремих сільськогосподарських виробників Житомирського району (для визначення розмірів оподаткування, визначених законодавством для с/г виробників даних територій) (обласна рада після звернення райради ухвалила аналогічне рішення);
щодо відшкодування гарантованих державою пільг на перевезення окремих категорій громадян (18 лютого 2016 року Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до додатків № 3 та № 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» щодо фінансового забезпечення компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян та інших передбачених законодавством пільг», згідно з яким передбачається спрямування державної субвенції на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у 2016 році в сумі 1917833,2 тис. грн, з яких на Житомирську область 51783,1 тис. грн) та виділення коштів на харчування дітей 1-4 класів;
щодо внесення змін до договорів на користування мисливськими угіддями, оскільки проблема щодо нанесення потрави посівам та посадкам городини і інших сільськогосподарських культур так і не була вирішена;
спрямовано звернення районної ради і щодо вирішення проблемних питань з р. Гуйва.
Районна рада звернулася до державних органів вищого рівня щодо збереження на території району управління Пенсійного фонду як окремого структурного підрозділу у системі Пенсійного фонду, оскільки Житомирський район найчисельніший за кількістю населення порівняно з іншими районами області, тут проживає багато пенсіонерів за віком та пільговиків, які отримують пільгові пенсії.
Депутати райради підтримали звернення аграріїв району щодо збереження для виробників агропромислового комплексу податкових ставок, які діяли до нинішнього року, та звернулися до Президента України та Верховної Ради України щодо відповідальності Кабінету Міністрів України за неефективну економічну політику, а також про недопущення внесення змін до Конституції України щодо особливого статусу Донбасу.
Останні роки спостерігається тенденція щодо руйнування доріг на території району великогабаритним транспортом, який перевозить пісок, камінь з кар’єрів. Орендну плату суб’єкти господарювання сплачують за низькими ставками, саме тому райрада ініціювала та ухвалила звернення до облдержадміністрації, Головного управління Держгеокадастру в області та райдержадміністрації про перегляд договорів оренди землі.
Затверджено положення про помічників-консультантів депутатів районної ради та станом на 1 березня уже видано 15 посвідчень помічникам-консультантам на громадських засадах.
Районною радою у лютому цього року у співпраці з Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Житомирської облдержадміністрації та Житомирської обласної ради запроваджено проведення із депутатами районної ради навчальних семінарів, перший з яких планується провести в березні. За сприяння районної ради у цьому центрі уже пройшли навчання 4 новообрані сільські голови, 7 секретарів рад, які вперше обрані на посади, та 2 посадові особи місцевого самоврядування інших категорій посад.
Виконавчим апаратом районної ради організовано 6 семінарів із сільськими та селищним головами, іншими посадовими особами органів місцевого самоврядування. Проведено роботу щодо реалізації права депутатів районної ради на ведення особистого прийому громадян у виборчих округах, графік відповідно до повідомлення депутатів розміщується на офіційному веб-сайті районної ради.
Затверджено бюджет на 2016 рік. Видатки районного бюджету були спрямовані у тому числі і на соціальне забезпечення, капітальні та поточні видатки. Зокрема, виділено разові грошові допомоги 50-ти дітям учасників АТО на загальну суму 50 тис. грн та внесено зміни до програми про надання аналогічної грошової допомоги у 2016 році. Двом військовослужбовцям – учасниками АТО надано матеріальну допомогу на лікування (по 1 тис. грн кожному).
Надано із районного бюджету матеріальну допомогу 4 жителям району, які потерпіли внаслідок пожежі. 50 тис. грн виділено на капітальний ремонт даху Глибочицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, 180 тис. грн для встановлення огорожі та облаштування ігрових майданчиків дитячого садка «Журавлик» у с. Вереси. Додатково виділено 8 тис. грн для надання матеріальної допомоги громадянам району, що потрапили у складне матеріальне становище. 316,4 тис. грн спрямовано на реконструкцію системи теплопостачання Вертокиївської ЗОШ І-ІІ ст. Для розміщення дошкільного навчального закладу Заможненській сільській раді передано приміщення Заможненської школи.
Депутатський корпус 7-го скликання, не дивлячись на політичну розмаїтість, об’єднався навколо вирішення головних проблем району. Це ділові, відповідальні люди, більшість з яких проживає в районі і прагне щось зробити для своїх населених пунктів. Я б сказав, що ми маємо дуже інтелектуальну районну раду в особі депутатів.
Щодо найближчих планів.
На наступній сесії плануємо спрямувати частину коштів вільного залишку на ремонт доріг – це наш пріоритет. Будемо виділяти кошти на первинну медицину, яка обслуговує жителів нашого району, запроваджувати енергозбереження.
Не можу оминути увагою процес децентралізації. На території району вже діє Тетерівська об’єднана територіальна громада.
Сьогодні ми маємо рішення Новогуйвинської селищної ради про те, щоб об’єднати навколо неї сільські ради Вересів, Глибочиці, Левкова, Станишівки, Зарічан, Пісків, Туровця, Вертокиївки, Миролюбівки та Кодні з центром у Новогуйвинському. Це рішення є логічним. Незрозуміло, чому, згідно з перспективним планом об’єднання громад, Новогуйвинське опинилося в Станишівській громаді.
Перше, на що потрібно звертати увагу, – це зайнятість населення. Вона визначається сумою податку на доходи фізичних осіб. Високий? Це добре, а низький – означає, що зі старту буде важко впоратися з навантаженням на утримання лікарень, шкіл, дошкільних закладів, апарату, доріг, а загалом інфраструктури. Зважте на те, що в об’єднаних громадах 60% ПДФО буде залишатися на місцях.
Новогуйвинська селищна рада за рахунок податку з доходів фізичних осіб може стати бюджетоутворюючою для об’єднаної громади. Адже на її території перебуває багато військових, тут розташований Житомирський бронетанковий завод, де працює чисельний штат робітників.
Наступним постачальником коштів громаді є податок на землю. Так, Лука, Ліщин, Вертокиївка, Кодня мають гарні землі, які можна запропонувати інвестору і в подальшому отримувати до бюджету значні кошти.
Іванівка хоче ініціювати об’єднану громаду, до якої планує запросити Оліївську, Кам’янську, Садківську, Березівську, Василівську, Заможненську сільські ради.
Згідно з перспективним планом має бути створена Сінгурівська об’єднана громада (Головенка, Туровець, Руднє-Городище, Озерянка).
Бути центром об’єднаної громади – це, в першу чергу, величезна відповідальність. Тому дуже важливо реально оцінити економічну, інфраструктурну, кадрову складові. Щоб об’єднання громад дало поштовх економічному розвитку і налагодженню життя людей. Натомість необгрунтоване, амбіційне об’єднання громад може мати негативні економічні наслідки. Не можна об’єднувати бідного з бідним.
Моя позиція зводиться до того, щоб в результаті децентралізації об’єднані громади були сформовані в межах нинішнього Житомирського району, щоб вони були економічно спроможними і люди відчули переваги такого об’єднання.
Сергій КРУТІЙ,
голова Житомирської районної ради

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.