Сьогодні: 18 жовтня 2019 року - п"ятниця

wordpress themes.

27 січня відбулося пленарне засідання 3 сесії районної ради 7 скликання.

 Сесія розглянула біль як 20 питань порядку денного та додаткові до них у розділі «Різне».

Центральним питанням було прийняття районного бюджету на  2016 рік. Але перед початком засідання голова районної ради С. Г. Крутій, заступник голови районної ради О. М. Білецький та заступник голови райдержадміністрації С. М. Микитюк виконали почесну місію – вручили відзнаку  «Честь і слава Житомирського району» Валентині Петрівні Воробей, ветерану праці на відповідальних посадах у районі, яка протягом трьох скликань обиралася депутатом Житомирської районної ради та два скликання працювала на посаді заступника голови районної ради.

На сесії були відзначені і спортивні досягнення Житомирського району. Привітати і вручити почесні відзнаки прибули головний спеціаліст Житомирської обласної організації ВФСТ «Колос» О. Кухарський, голова обласної федерації футболу О. Коцюбко та виконавчий директор обласної федерації О. Янчевський. Житомирська районна організація ВФСТ «Колос» отримала кубок переможця обласного дитячого футбольного фестивалю «Даруймо радість дітям», нагороди за 2 місце у  сільських обласних  літніх спортивних іграх серед ветеранів та за 1 місце у обласних сільських літніх спортивних іграх серед фізкультурно-спортивних клубів. Команда районного «Колосу» 15-й рік поспіль перемагає у загальнокомандному результаті у сільських  літніх спортивних іграх. Вп’яте команда Левкова перемагає у змаганнях на звання кращого спортивного села. Керівники районної ради та райдержадміністрації, ряд депутатів районної ради та сільських голів нагороджені дипломами, грамотами  та орденами  обласної організації ВФСТ «Колос», обласної федерації футболу за внесок у розвиток спортивного руху в Житомирському районі.

IMG_2886

Після урочистої частини депутати перейшли до розгляду питань порядку денного, а саме: затвердили подовжену на 2016-2018 роки районну Програму соціальної підтримки сімей загиблих учасників антитерористичної операції, військовослужбовців і поранених учасників АТО та вшанування пам’яті загиблих із змінами та доповненнями, внесеними начальником управління праці та соцзахисту РДА О. Цьмохом та депутатом Т. Парфентієвою; затвердили районні Програми –  оздоровлення та відпочинку дітей на 2016-2020 роки;  Програму розвитку та удосконалення організації харчування в загальноосвітніх навчальних закладах району на 2016 рік (з 1 січня 2016 р. фінансування дитячого харчування з державного бюджету припинено. Згідно з Законом «Про державний бюджет» безоплатним харчуванням забезпечуються тільки діти-сироти та позбавлені батьківського піклування та діти, які перебувають на інклюзивному навчання і з числа малозабезпечених сімей учні 1-4 класів. Але ж у закладах району навчаються і потребують харчування 180 дітей учасників АТО, діти вимушених переселенців. Рівень організації харчування недостатній, і тому затверджується Програма, завдяки якій забезпечення  безкоштовного харчування здійснюватиметься і за рахунок районного, сільських та селищного бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством).

IMG_2897

Депутати проголосували внесення змін до районної Програми фінансування робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Житомирському районі на 2016-2020 роки про визначення розпорядником коштів нижчого рівня відділ ЖКГ та цивільного захисту населення РДА, та доповнення пункту про відшкодування витрат на паливно-мастильні матеріали з бюджетів місцевих рад в тому числі.

Також були внесені зміни до регламенту районної ради про відкрите поіменне голосування, внесені зміни до угоди про взаємодію Житомирської районної ради з Житомирською обласною радою,  та внесені зміни до районного бюджету 2015 року.

Після інформації, наданої начальником управління фінансів РДА Н. Ходоровською, попередньо заслуханої і на засіданні постійної комісії з питань бюджету і  комунальної власності, депутати вирішили прийняти районний бюджет на 2016 рік, у якому визначено доходи районного бюджету в сумі 297 642 975 грн, у тому числі доходи загального та спеціального фондів, бюджету розвитку, інші субвенції з обласного та сільських бюджетів. У ході розгляду питань порядку денного депутатами були прийняті звернення до Президента України, Верховної ради України та Кабінету Міністрів України щодо виділення субвенції з державного бюджету на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, до Житомирської обласної ради щодо мисливських угідь, до Житомирської обласної ради щодо річки Гуйва, про звернення аграріїв Житомирського району, яке ми наводимо повністю:

Депутати Житомирської районної ради вважають за потрібне звернутися до державних органів, щоб не допустити здійснення об’єднання управління Пенсійного фонду України у Житомирському районі з управлінням Пенсійного фонду України в місті Житомирі.

Постійна комісія з питань агропромислового розвитку та екології (голова В. Оржехівський) запропонувала прийняти рішення про створення робочої групи з питань правового використання земель району, за що проголосували депутати.

На сесії районної ради 27 січня 2016 року був прийнятий ряд звернень до державних органів, з якими знайомимо читачів сайту. Перше стосується негативних наслідків від змін до Податкового кодексу в частині оподаткування аграрної діяльності.

Голові Верховної Ради Гройсману В. Б., Прем’єр-міністру України Яценюку А. П., Міністру аграрної політики та продовольства України Павленку О. М.

Аграрний комплекс Житомирського району представляють більше 70 фермерських господарств і більше 40 суб’єктів аграрної діяльності з іншими організаційно-правовими формами праці, а також більше 24 тис. особистих селянських господарств. Керівники приватних структур і їх трудові колективи вкрай занепокоєні тим, що народні обранці – депутати Верховної Ради України 24 грудня 2015 року підтримали зміни до Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України» в частині оподаткування аграрної діяльності у 2016 році. Саме аграрна діяльність за всі роки незалежності країни забезпечувала позитивну динаміку в своєму розвитку.

«Експерименти», які нині проводять над селянами і всім українським народом, дійшли до межі нестерпності, і в першу чергу через те, що всі прийняті зміни в оподаткуванні агропромислового комплексу не мають професійного аргументування, навпаки – демонструють абсолютну некомпетентність.

Наведу кілька прикладів:

  1. Одне із фермерських господарств Житомирського району, що має в обробітку 50 га сільськогосподарських угідь, у 2013 році сплачувало податок у розмірі більше 320 грн, у 2014 році – 380 грн +18,8%. Із вступом в дію змін до Податкового Кодексу з 1 січня 2015 року (єдиний податок) – більше 8,2 тис. грн, що у 26 разів більше у порівнянні до 2013 року і у 22 рази більше у порівнянні до 2014 року. У 2016 році, згідно з попередніми підрахунками, це господарство має сплатити більше 16 тис грн, що у 48,8 раза більше в порівнянні до 2013 року, в 41 раз до 2014 року і у 2 рази більше в порівнянні до минулого року.

Чи є ще в світі подібні економічні тортури з боку держави до найбільш бюджетонаповнюючої галузі економіки?

  1. Ще одне підприємство району має в обробітку 1,3 тис. га сільськогосподарських угідь. Згідно з податковими нововведеннями, за результатами роботи 2015 року, може втратити в рослинництві:
  • Податок на додану вартість, який впродовж років слугував джерелом придбання обігових ресурсів (мінеральні добрива, пальне, запчастини і т п.) – більше 3 млн. грн;
  • Більше 150 тис. грн за надання послуг;
  • Переплатити 160 тис. грн за оренду землі;
  • Переплатити більше 80 тис. грн плати за землю (єдиний податок);
  • Переплатити більше 10 тис. грн ПДФО за оренду землі.

В цілому, за попередніми розрахунками, орієнтовне збільшення податкового навантаження становитиме більше 4 млн. грн.

За що держава знищує вітчизняний аграрний сектор? Невже український народ, врешті, не заслуговує на справедливість? Сьогодні, коли барель нафти вартує менше 30$, ми отримуємо пальне не по 10 грн/л, а по 18; вартість мінеральних добрив вже зросла в 2,5 раза в порівнянні до 2014 року; ріст ставок єдиного податку у 2016 році зріс у 1,8 раза в порівнянні до минулого; дивно, що при всіх змінах закупівельна ціна на молоко впродовж 10 років залишається майже незмінною.

Створені умови ведення аграрної діяльності в 2016 році не забезпечать нормальне, здорове функціонування аграрної галузі та виживання українського народу, а лише покращать становище для вже існуючих холдингів та трейдингових компаній. Ми втомилися жити при зраді, знущанні і обмані.

Звертаємось до Вас із вимогою вжити всіх необхідних заходів щодо призупинення дії нових вимог оподаткування АПК України.

Наполягаємо на ініціюванні перед Урядом країни та Верховною Радою відновлення системи оподаткування агропромислового комплексу, яка діяла у попередніх роках, оскільки така система давала змогу малим та середнім агропідприємствам, що створюють максимальну кількість робочих місць, хоча б в найменшій мірі конкурувати з великими агрохолдингами.

Разом з цим доводимо до Вашого відома, що аграрії Житомирського району залишають за собою право брати участь, а також виступати організатором у страйках для захисту своїх економічних і соціальних інтересів.

З повагою і надією на розуміння, від імені аграріїв Житомирського району, Заслужений працівник сільського господарства України, генерал-осавул, радник отамана козацького війська, голова ФГ  «Василівське-2005» В. І. Вручинський.

З метою недопущення виникнення соціальної напруги на території району, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і комунальної власності, керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада вирішила схвалити текст звернення:

Президенту України

У Верховну Раду України

Кабінету Міністрів України

Звернення депутатів Житомирської’ районної ради 7 скликання

Депутатський корпус Житомирської районної ради звертається до вас, як представників, що обрані народом України, які присягали служити кожному українцю і захищати права, гарантовані йому Конституцією України.

Наслідки події, шо мала місце напередодні новорічних свят, а саме прийняття Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», внесення доленосних змін до законодавстза України, кожен житель України і Житомирського району зокрема, відчув 4 січня 2016 року.

У зв’язку з тим, що кошти на відшкодування витрат перевізникам, які здійснюють перевезення пільгових категорій громадян, у нинішньому році виділяються не з державного бюджету, а таке відшкодування має здійснюватися з місцевого бюджету, перевізники відмовляють у безоплатному перевезенні соціально незахищеним верствам населення. І такі дії перевізників створили соціальну напругу та обурення, що змусило «пільговиків» вчиняти такі дії, як перекриття доріг, пікетування місцевих органів влади. Надходять чисельні письмові і усні звернення, скарги. Це все – крик душі того пенсіонера чи батька багатодітної родини, які в своїй державі вже не можуть безоплатно отримати хоча б таку мізерну допомогу.

Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення розростання соціальної напруги в Житомирському районі і у державі в цілому, просимо внести відповідні зміни до законодавства України, та забезпечити виділення коштів з державного бюджету на відшкодування витрат та перевезення пільгових категорій громадян.

За дорученням депутатів

голова Житомирської районної ради                                    С. Г. Крутій

Враховуючи неодноразові звернення жителів Житомирського району щодо потрави диким свинлпоголів’ям посівів і посадок сільськогосподарських культур, враховуючи відсутність законодавчо визначеного механізму відшкодування понесених витрат, з метою захисту інтересів громади району, керуючись  ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань розвитку агропромислового комплексу, земельних відносин та екології,  районна рада вирішила схвалити текст звернення до голови Житомирської обласної ради

Шановна Анжеліко Вікторівно!

Впродовж останніх років, а особливо в 2014 і 2015 роках є напруженою, нездоровою, а скоріше ганебною і принизливою, ситуація в частині обмежених можливостей врегулювання взаємовідносин між людьми, юридичними особами та мисливськими товариствами на час потрави диким  свинопоголів’ям мисливських товариств посівів і посадок сільськогосподарських культур.

Вивчаючи можливості врегулювання подібних ситуацій на час потрав диким свинопоголів’ям посівів і посадок сільськогосподарських культур на території району, депутати районної ради вважають, що було б доречним до існуючих договорів оренди мисливських угідь внести певні зміни.

Насамперед, у договорі мусить бути механізм відшкодування мисливським товариством втрат, які можуть бути завдані фізичним і юридичним особам внаслідок потрави диким свинопоголів’ям їх посівів і посадок сільськогосподарських культур.

При цьому, такий механізм мусить передбачати 100%-ве відшкодування втрат  і в період 8-10 днів.(3а таких умов, за рахунок відшкодованих коштів є можливість забезпечити отримання врожаю інших сільськогосподарських культур).

Поряд і цим, вивчаючи інформацію, яка була озвучена 19 березня 2015 року на 30 сесії VI скликання Житомирської обласної ради, відповідно до якої із 2,2 млн. га обласних мисливських угідь 72%, або 1,6 млн. га є польовими, а це не шо інше, як розпайовані сільськогосподарські угіддя колишніх КСП і які нині на правах власності майже на 90 з лишком відсотків належать громадянам, депутати районної ради переконані в тому, що мусять бути договори оренди між мисливськими товариствами та власниками зазначених угідь. Такі договори мають бути піддані державній реєстрації і по них мусить сплачуватись орендна плата та ПДФО в місцеві бюджети.

При цьому, депутати враховують і те, ще при такому підході (в частині договорів оренди з власниками сільськогосподарських угідь) можуть виникати ситуації, коли  на одну і ту ж ділянку укладається 2-а договори. Звісно, що не є неприпустимим.

Тому, якщо на використання с/г угідь для виробництва сільськогосподарської продукції уже існують договори оренди, між мисливським товариствами і такими орендарями мусить існувати відповідна  (певна) угода з питань ведення мисливської діяльності.

Мусить бути договір оренди і на вільних від сільськогосподарського використання землях (сільськогосподарські землі запасу і резерву, якщо на них здійснюється мисливська діяльність.

Він також має бути підданий державній реєстрації і по ньому повинна сплачуватися орендна плата та відповідні податки. На погляд депутатів районної ради, в договорах оренди повинно бути чітко визначено технічні засоби, які можна використовувати на час полювання.

За будь-яких умов, ведення мисливської діяльності і ведення аграрної діяльності має перебувати в таких умовах, котрі б забезпечували і право, і обов’язки, і відповідальність всіх без виключення сторін.

З цього приводу депутатами районної ради попереднього скликання було направлено три звернення до найвищих органів влади та її окремих представників, однак будь-яких дій в частині внесення змін до існуючих договорів оренди з мисливськими товариствами вчинено не було.

У зв’язку з цим, просимо забезпечити внесення зазначених вище змін до існуючих договорів оренди з мисливськими товариствами і повідомити Житомирську районну раду про вжиття Житомирською обласною радою заходів стосовно даного звернення у передбачені законодавством строки.

За дорученням депутатів

голова Житомирської районної ради                                        С. Г. Крутій

Голові Житомирської обласної ради Лабунській А. В.

Звернення депутатів Житомирської районної ради 7 скликання

Шановна Анжеліко Вікторівно!

За результатами наради з питань правого використання водних ресурсів суб’єктами підприємницької діяльності Житомирського району, організованої відповідно до плану роботи Житомирської райдержадмін істрацїї та особистої участі у ній голів районної ради та адміністрації 15.12.2015 р. стало очевидною, а водночас і проблемною ситуація, яка стосується необхідного і цілорічного наповнення водою річки Гуйва на всій її протяжності на території Житомирського району.

Річка, яка є прикрасою будь-яких територій, в тому числі і Пісківської, Новогуйвинської і Сінгурівської с/рад, перестала бути такою. Прикро не тільки, і не лише від існуючого стану річки Гуйва, а й від існуючого ганебного стану всіх інших річок району: як малих, так і великих.

За існуючих обставин, враховуючи і посушливий впродовж 9 місяців 2015 рік, не виникало з цього приводу проблем лише у 2-х (Ліщинської і Луківської) із 5-ти територіальних громад, по територіях яких протікає р. Гуйва.

Але не менш прикрим є те, що ініціативній групі майже від всіх пісківчан, впродовж року не вдається усунути існуючі перепони для відродження річки до стану, подібного тому, у якому вона була 15-20 років тому. Яка прикрашала навколишні села, забезпечувала умови для відпочинку як односельчан так і містян, кишіла різноманітною рибою.

Депутати вважають за необхідне звернутися до Вас за допомогою з метою отримання фахових рекомендацій, які могли б бути розроблені створеною у обласній раді депутатською групою із депутатів Житомирської обласної ради та залученням представників відповідних структур обласного і районного рівнів, а також представників територіальних громад Житомирського району, обстеживши стан р. Гуйва, як по всій її протяжності, так і в Житомирському районі.

Про можливість надання такої допомоги просимо Вас у передбачений законодавством спосіб повідомити Житомирську районну раду.

За дорученням депутатів

голова Житомирської районної ради

С. Г. Крутій

Враховуючи спільну думку жителів району, з метою соціального захисту жителів Житомирського району, дотримання гарантованого Конституцією права на соціальний захист, недопущення виникнення соціальної напруги на території району, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань законності, правопорядку і прав людини, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів та місцевого самоврядування,  Житомирська районна рада схвалила текст звернення до

 Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Пенсійниого фонду України Звернення депутатів Житомирської районної ради 7 скликання

Депутатський корпус Житомирської районної ради, висловлюючи спільну думку селищного, сільських голів, кожного жителя Житомирського району, звертається з наступною проблемою.

Управління пенсійного фонду України в Житомирському районі з 1 січня 2016 року планується об’єднати з управлінням пенсійного фонду України в місті Житомир. Дана «оптимізація» матиме негативні наслідки, в першу чергу, для найбільш вразливої категорії громадян – пенсіонерів.

Житомирський район має найбільшу кількість населення у порівнянні з іншими районами у Житомирській області – понад 70 тисяч громадян, з них 17 тисяч – пенсіонери. Кожен громадянин, який утримує державний механізм, має право вимагати отримання такого рівня послуг, який є для нього бажаним та зручним. Не повинні страждати батьки тих людей, за чиї гроші формується бюджет пенсійного фонду, з якого виплачуються ці ж самі пенсії та зарплата працівникам управління.

Наразі, у випадку об’єднання районного та міського управлінь пенсійного фонду, не спостерігатиметься позитивних тенденцій щодо підвищення рівня доступності громади до державних послуг, збереження соціальних гарантій. Це лише укрупнення органів і управлінь, від чого страждають, перш за все, люди похилого віку.

Керівництво Житомирського району зі своєї сторони сприяє роботі Управління пенсійного фонду України в Житомирському районі, зокрема приміщення, в якому розташоване регіональне управління, надано в оренду Житомирською районною радою за 1 гривню в рік.

Враховуючи вищевикладене, оскільки пропоновані зміни мають явно негативне сприйняття серед жителів Житомирського району, з метою недопущення виникнення соціальної напруги на теренах району, звертаємося з клопотанням не допустити здійснення об’єднання управління пенсійного фонду України у Житомирському районі з управлінням пенсійного фонду України в місті Житомирі.

За дорученням депутатів голова Житомирьскої районної ради С. Г. Крутій

На останній сесії районної ради 27 січня голова депутатської фракції ВО «Свобода» Т. І. Голік запропонувала увазі депутатів звернення до Верховної Ради України щодо відповідальності Кабінету Міністрів України.

Після заслуховування депутати одноголосно підтримали текст звернення, якее буде напралене до Верховної ради України.

ЗВЕРНЕННЯ

Житомирської районної ради щодо розгляду Верховною Радою питання про відповідальність Кабінету Міністрів України

Більше року перебування А. Яценюка на посаді Прем’єр-міністра України показали, що замість того, щоб вживати дієві управлінські заходи для реанімації державної економіки та покращення якості життя українців, А.Яценюк та його уряд займаються імітацією реформ, лобіюють інтереси олігархічних кланів, допустили катастрофічне зниження ВВП, зростання інфляції та рівня безробіття, встановлюють необгрунтовані непосильні тарифи для населення, чим доводять простих українців до зубожіння, планують грандіозний розпродаж за безцінь стратегічно важливих державних підприємств та землі.

Незважаючи на обіцянки у 2013 році ще тоді опозиціонера А. Яценюка зменшити тарифи на природний газ, електроенергію та комунальні послуги, за ініціативи його ж уряду з1 квітня 2015 p. у рази було збільшено тарифи на енергоносії для населення без будь-яких на те економічних обгрунтувань. Газ власного видобутку відданий у розпорядження олігархів, а населенню продають набагато дорожчий імпортний газ. Мільярди кубів газу зникають на потреби «спільного користування» з приватними структурами. А уряд вже витратив понад 1 млрд. доларів на постачання газу та електроенергії на тимчасово окуповані території Донбасу, знаючи, шо рахунки за поставлені енергоресурси ніхто не оплачує.

А. Яценюк та його уряд ігнорують підтверджені перевірками Держфінінспекції факти багатомільярдної корупції в урядах України та не вживають заходів щодо відшкодування нанесених державі збитків. Покараних за корупцію немає. Кримінальні провадження не доведені до суду. Дії чинних внсокопосадовців не дають змоги розслідувати корупцію уряду Азарова та повернути награбоване державі. Немає реакції на підтверджені СБУ висновки про дії з ознаками корупції чинного уряду та інших державних посадових осіб, умисно спрямовані на доведення до банкрутства державних підприємств.

Анонсування керівництвом держави запуску процесів торгівлі землею сільськогосподарського призначення є прямою загрозою її продажу олігархічному та іноземному капіталу і перетворення України на сировинну колонію. Одночасно, держава втратить вплив на внутрішній продовольчий ринок, що створить загрозу продовольчій безпеці за рахунок потужностей агропромислового комплексу.

Не залишає уряд і злочинних намірів приватизувати прибуткові та стратегічні державні підприємства. Кабінет Міністрів України вже затвердив перелік об’єктів державної власності, які підлягають приватизації у 2015 році (постанова 271 від 12 травня 2015 p.), згідно з якою продажу підлягають держпакети акцій понад 300 стратегічних об’єктів, а після ухвалення відповідного законопроекту – близько 1000 підприємств, значна частина яких є прибутковими. Внаслідок такої приватизації держава втратить контроль над стратегічними підприємствами та багатомільярдні надходження до державного бюджету. Більше того, в умовах війни ці підприємства за копійки отримають наближені до керівництва держави олігархи.

Вимагаємо від Верховної Ради України розглянути питання відповідальності Кабінету Міністрів України під керівництвом А. Яценюка за провальну соціяальио-економічну політику, захист інтересів олігархів, небажання боротися з корупцією та наміри розпродати державне майно в умовах війни.

Будь ласка, поширюйте цей запис в соцмережах:
Follow by Email
Facebook
Twitter
Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.